Når du bestiller en vare hos os, accepterer du og bekræfter at:

  • Alle oplysninger du informerer omkring er korrekte, opdaterede og fyldestgørende. Betalingskortet du benytter, er dit eget og der er dækning på kontoen til købet.
  • Vi er ikke ansvarlige for forsinkelse eller mangel på levering, hvis udsteder af betalingskortet ikke vil godkende betalingen hos påstell.dk.
  • Du er ansvarlig for, hvis en anden person anvender dit betalingskort og/eller anvender dine personlige informationer, med mindre du kan bevise, at du var uvidende omkring forholdet.
  • E-mail og telefonnummer kan anvendes som kommunikationsvej til ordrebekræftelse og fakturering.

FORSENDELSE

Din ordre bliver ekspederet indenfor 24 timer (hverdage). Du modtager din pakke 1-3 hverdage efter bestilling. En bestilling som er afgivet på en helligdag, vil blive behandlet den følgende hverdag.

BETALING

På Stell Danmark Aps bruger BAMBOORA til at håndtere betalingerne. Du kan betale med VISA eller Mastercard og dit kort opkræves, når din bestilling er gennemført, og varen sendes fra vores lager.

Alle priser er angivet i DKK og er inklusive 25% moms.

ANSVARSFRASKRIVELSE

Eventuelle fejl på netbutikken påstell.dk er utilsigtede og vi beklager, hvis information eller andet tekstmateriale er unøjagtigt. Vi forbeholder os retten til enhver tid at korrigere fejl og mangler samt opdatere produktinformation – også efter, at du har bestilt varer på påstell.dk. Vi forbeholder os ret til at ændre produktspecifikationer og priser til enhver tid.

Påstell.dk er ikke erstatningsansvarlige for eventuelle skader, som fremkommer ved forkert eller hensynsløs anvendelse af varen.

Kunden er selv ansvarlig for at have oplyst korrekt adresse, e-mail og telefonnr., så posten kan finde den rigtige leveringsadresse. Hvis kunden har oplyst forkert adresse, e-mail eller telefonnummer eller ikke afhentet pakken inden tidsfristens udløb hos pakkeshoppen, bliver bestillingen sendt retur til påstell.dk og det er kundens ansvar at betale strafportoen på 250 kr. Hvis der bestilles nye varer, skal kunden betale for en ny forsendelse.

FORTRYDELSESRET

Når du handler hos påstell.dk har du normalt 14 dages returret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os.
Fortrydelsesretten gælder fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag el. lørdag forlænges fristen til den førstkommende hverdag.

Giv os venligst besked ved at sende en e-mail senest 8 dage efter du har modtaget varen. Varen skal derefter returneres til os (medmindre vi informerer dig om andet). Returvaren skal være i ubrugt stand, i den originale emballage samt indeholde alt tilbehør og etiketter, som er fastgjort på produktet. Porto refunderes til din konto.
Bemærk at ibrugtagning af varerne vil medføre en værdiforringelse.
For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 30 dage efter modtagelsen af varen.

Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til:
Påstell Danmark ApS, Liso Logistics A/S Uraniavej 6
8700 Horsens – Mrk. Returvarer

Ved tilbagelevering skal du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Dvs. varerne skal returneres i original emballage og herefter en beskyttende indpakning. Der må ikke påklæbes adresselabel direkte på varen eller den originale emballage, da varen i så fald ikke vil kunne sælges videre til fuld pris. Du har selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder et køb.

VIGTIGT!

Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt købet. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

REKLAMATION

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.
Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til salg@paastell.dk.

DOKUMENTATION FOR DIT KØB

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.

PERSONBESKYTTELSE

På Stell registrerer kun de oplysninger som er nødvendige for at levere din bestilling. Al personlig information bliver behandlet fortroligt, og bliver ikke videregivet til tredjepart.

MINDREÅRIG

For at kunne handle hos påstell.dk skal du være over 18 år.

________________________________________

De ovennævnte vilkår kan ændres når som helst og uden forvarsel. Det er dit ansvar at undersøge disse vilkår regelmæssigt før du bestiller produkter, i tilfælde af ændringer.

Med venlig hilsen/Best regards,

Kirsten Ellingsen

På Stell Danmark ApS

CVR: 39333538

Tlf: +45 20 71 72 72